Používáme soubory cookies k pravidelnému zlepšování výkonu a použitelnosti webu. Kliknutím na tlačítko „Souhlasím“ souhlasíte s využívaním všech cookies.Zobrazit více

Interimové z Ajky mají za sebou 46 projektů bez jediné reklamace.

Představte si, že vám z ničeho nic vypadne ve firmě klíčový člověk. Zdravotní důvody, osobní důvody nebo prostě odejde a vy nemáte náhradu. Pod záplavou operativy nezvládáte běžné fungování. Exekutiva je jeden velký hořák. Celý tým se spoléhá na to, že si poradíte. A vy nevíte, co dřív. Ztrácíte kontrolu. V takové chvíli je nejvyšší čas na interim manažera.

Interimové přináší nezávislý pohled

Interim manažeři mají zkušenosti s vedením a řízením. Zároveň jsou specialisty a experty v konkrétním oboru.

Podle specializace jsou odborníky na ekonomiku, lidské zdroje, nákup, řízení kvality, právní agendu aj. Mají manažerské zkušenosti z různých organizací.

Jejich výhodou je, že nejsou historicky propojení s firmou. Nemají vztahy se zaměstnanci a dokážou poskytnout zcela nezavislý pohled.

Po nástupu do firmy přebírá interim manažer zodpovědnost za váš problém v rozsahu podle specifikace projektu. Analyzuje problém, určí priority a pustí se do řešení. Nikdy jen „nehasí požár”. Soustředí se na hledání jeho příčiny, její odstranění a implementaci preventivních opatření.

Výsledky a spokojenost na prvním místě

Interim manažerové z Ajky jezdí do malých firem i velkých korporátů. Vždy dělají maximum, aby dosáhli optimálního systému řízení. Zvýšili výkonnost organizace i její obraty a odstranili slabá místa. Společně s jejich dočasnými týmy hledají možnosti, jak celou firmu posunout vpřed. Často své působení rozšíří, protože odhalí další „kostlivce ve skříni”, které by firmu za nějaký čas opět dostali do problémů.

Obvykle nastupují v řádech několika dnů, maximálně týdnů. Jejich úkoly jsou náročné, nikoliv nemožné. Velmi rychle se zorientují. Hotfix řešení pro stabilizaci a hledání příčin problémů jsou prvními úkoly, které řeší.

Orientace na výsledek je klíčová. Interimové neřeší 8 hodinové pracovní směny nebo dovolenou. Cílem je stabilizace situace u klienta a maximální nápravná opatření v nejbližším termínu. Ne ale na úkor kvality. 

V případě, že odhalí nedostatky v procesním řízení, zajistí také proškolení týmu nebo připraví firmu na audit.

Doba pocovidová a rok 2021 přinesli firmám velké výzvy. Naši manažeři a konzultanti strávili ve svých dočasných týmech 36 779 hodin. Na nejkratším projektu strávili 1 měsíc. Ten časově nejnáročnější začal už v roce 2020. Bezmála dva roky práce pro dočasný tým. Jak uvádí starší článek na jobsech, je to téměř polovina obvyklého pracovního cyklu manažera na jedné pozici.

Téměř padesátka bez reklamace

Profesionální tým je pro nás samozřejmostí. Stejně jako kvalita odvedené práce. V roce 2021 pracovali naši interimové na 46 projektech. Postavili se náročným výzvám. Například změnám ve vedení rodinné firmy. V čele s jednatelem Ajky Alešem Kubouškem a našimi specialisty na materiálové inženýrství dostali klientovi firmu zpět do černých čísel.

Náš tým je tu proto, abyste každý firemní zápas a každou výzvu vyhráli. Nebojíme se vyhrnout rukávy a pustit se do práce. Třeba už příští týden. S radostí přijmeme pozvání do ringu. Pokud hledáte vhodného interim manažera nebo jen odborníka na tuto problematiku, který vám dočasně pomůže s vaší firmou, jste tu zcela správně.